w m logo
Instytucja Samorządu
Województwa
Warmińsko-Mazurskiego

Scenariusz w aplikacji Sway. Dodawanie zawartości (tekst, obraz, wideo). Zmiana stylu. Esportowanie i udostępnianie.

Zakładanie konta. Interfejs programu. Tworzenie interaktywnych pomocy edukacyjnych. Formy udostępniania projektu.

Podstawowe zasady projektowania. Poznanie podstawowych opcji programu. Tworzenie i udostępnianie projektów graficznych. Zasady pracy grupowej przy jednym dokumencie.

Strona programu: https://www.canva.com/pl_pl/

Arkusz kalkulacyjny – podstawowe pojęcia, poruszanie się po skoroszytach, zaznaczanie komórek. Możliwości wykorzystania programu przy zestawianiu, przeliczaniu i prezentacji danych. Wprowadzanie wartości liczbowych, dat i tekstów, tworzenie serii danych. Podstawowe formuły, sortowanie i filtrowanie danych. Tworzenie wykresów.

Platformy oparte na grywalizacji, oferujące nauczycielom na każdym etapie edukacyjnym narzędzia do testowania postępów uczniów. Praca w przeglądarce internetowej i na urządzeniach mobilnych uczniów. Zakładanie konta na platformach, interfejs programu, tworzenie quizów i testów, udostępnianie quizów uczniom, pobieranie i prezentacja wyników.

Copyright © 2024 W-MBP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.